Pristatymo ir gražinimo sąlygos

APMOKĖJIMO UŽ PREKES BŪDAI:

     1. Bankiniu pavedimu, naudodamiesi elektroninės bankininkystės paslauga ir prisijungdami prie teikiamų populiariausių šalies e-bankų per PaySera sistemą.

Pasirinkus šį mokėjimo būdą, būsite nukreipti į Paysera.lt sistemą, kurioje galėsite saugiai atlikti apmokėjimą. Tereikės pasirinkti per kurį banką ar partnerių kasą atliksite mokėjimą ir mokėjimui atlikti reikalinga informacija mokėjimo formoje užsipildys automatiškai.

       2. Mokėjimas paprastu išankstiniu pavedimu.

Patvirtinę Jūsų užsakymą, el.paštu atsiųsime sąskaitą apmokėjimui. Apmokėjimą galėsite atlikti prisijungę prie savo banko internetinės bankininkystės puslapio arba bet kuriame banko skyriuje. Užpildykite bankinio pavedimo formą, nurodydami mūsų rekvizitus:

Gavėjas: MB „Senas stalas”
Įmonės kodas: 306627824
A/s  LT443500010016958430
UAB „Paysera LT”
Mokėjimo paskirtis: Užsakymo Nr …

 

PRISTATYMAS

Prekių pristatymo laikas nuo 2 iki 10  darbo dienų. Prekės išsiunčiamos tik po apmokėjimo patvirtinimo, pasirinkus pristatymo būdą:

  1. Pristatymas Omniva paštomatais. Paštomatų sąrašą galite rasti čia . Paslaugos kaina – 3,49 eurai.  Pristatymas į Lietuvos DPD paštomatus – 2,99 eur.
  2. Pristatymas Jūsų nurodytu adresu per kurjerį. Paslaugos kaina – 5,99 eurai .
  3. Dėl kitų pristatymo būdų rašykite el.paštu info.sentimento@gmail.com

Dėmesio! pagal patvirtintas Omniva ir DPD pristatymo taisykles ir įkainius,  užsakant prekes į Neringą, kurias pristato kurjeris į namus ar kitą nurodytą adresą, prie nurodytos kainos pridedama papildomai pagal nustatytus kurjerinių siuntų pervežėjų įkainius. €.

 

IŠANKSTINIS UŽSAKYMAS

Išankstinio užsakymo metu sumokate už prekes kaip įprasto užsakymo metu, tačiau atsiuntimo laikas gali pailgėti iki 15-20 darbo dienų.

 

GRĄŽINIMAS

  1. Prekių grąžinimas vykdomas remiantis Lietuvos Respublikos Ūkio ministro įsakymu Nr. 217 „Dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“.
  2. Nenaudotos, pilnos komplektacijos, prekinės išvaizdos nepraradusios bei originalioje pakuotėje supakuotos kokybiškos prekės gali būti grąžintos praėjus ne daugiau kaip 14-ai kalendorinių dienų nuo įsigijimo datos, nenurodant priežasties.
  3. Prieš grąžinant prekę prašome pranešti el. paštu info.sentimento@gmail.com
  4. Prie grąžinamos prekės pridėkite laisvos formos prašymą priimti grąžinamą prekę, taip pat įsigijimo dokumentą arba jo kopiją. Nurodykite banko sąskaitos numerį pinigų grąžinimui. Nenurodžius banko sąskaitos, pinigai grąžinami į mokėtojo sąskaitą.
  5. Per vykstančias akcijas gauti priedai, dovanos, nuolaidų kuponai taip pat turi būti grąžinti pardavėjui kartu su grąžinama preke.
  6. Saugiai supakuotą grąžinamą prekę būtina išsiųsti registruotu paštu, į Omnivos arba DPD tinklo paštomatus. Adresas, į kurį reikia siųsti grąžinamą prekę, bus nurodytas pirkėjui el.paštu. Už kokybiškų prekių grąžinimą pardavėjui sumoka pirkėjas.